رئال‌مادريد با شکست بارسلونا به حسرت 18 ساله پايان داد
گل نرگس
فرهنگی/اجتماعی/علمی/ورزشی/...

 

 

 

دومين ال‌کلاسيکو 18 روزه اين بار در فينال جام حذفي باشگاهي اسپانيا (کوپا دل‌ري) برگزار شد و رئال مادريد در ورزشگاه مستايا با نتيجه يک بر صفر بارسلونا را شکست داد.
 

تک گل اين ديدار را کريستيانو رونالدو در نيمه اول وقت‌هاي اضافه  و در دقيقه 103 به‌ثمر رساند تا اولين شکست بارسلونا با هدايت گوارديولا رقم بخورد.

در نيمه اول اين بازي 2 تيم بازي پاياپايي را به‌نمايش گذاشتند و خطراتي را بر روي دروازه يکديگر پي‌ريزي کردند که سهم مردان مورينيو بيش از بارسلونا بود و درنهايت 2 تيم در به‌ثمر رساندن گل ناکام ماندند.
شاگردان خوزه مورينيو در اين نيمه اجازه ندادند تا بازي شناور مردان گوارديولا با دادن پاس‌هاي متوالي شکل بگيرد و با استفاده از سيستم ضدحمله و فرارهاي عمقي کريستيانو رونالدو باعث آزار خط دفاعي بارسلونا شدند و چندين بار پينتو دروازبان بارسا را به زحمت انداختند.
حساس‌ترين صحنه بازي ضربه سر زيباي پپه مدافع جلو کشيده رئال مادريد در دقيقه 44 بازي بود که تيرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد تا شانس همراه مردان گوارديولا باشد.
درنهايت 2 تيم نيمه اول را بدون گل به رختکن رفتند.

در آغار نيمه دوم، شاگردان پپ تا حدودي بازي را دراختيار گرفتند و موقعيت‌هايي را بر روي دروازه رئال ايجاد کردند که درنهايت در به‌ثمر رساندن گل ناکام بودند.
در دقيقه 69 فرار پدرو از قلب خط دفاعي رئال با پاس طلايي مسي، اين بازيکن را در موقعيت گلزني قرار داد و دروازه کاسياس گشوده شد، اما کمک داور مسابقه به‌درستي آفسايد اعلام کرد.
پس از اين صحنه خطرناک، مسعود اوزيل جاي خود را به امانوئل آده‌بايور داد، اما پس از اين تعويض بود که حملات شاگردان گوارديولا دامنه‌دارتر شد و تنها کسي که توانست در مقابل اين حملات درخشان ظاهر شود کسي نبود جر ايکر کاسياس که با عکس‌العمل‌هاي ديدني خود مانع فروپاشي دروازه رئال شد.
در اواخر اين بازي و از دقيقه 85 به‌بعد هر 2 تيم حملات گسترده‌اي را بر روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که در پايان 90 دقيقه تلاش توپي از خط دروازه‌ها رد نشد تا وقت‌هاي اضافه تعيين کننده پيروز و قهرمان اين ميدان باشد.

در وقت‌هاي اضافه، کريستيانو رونالدو روي سانتر تماشايي آنخل دي‌ماريا در دقيقه 103 دروازه شاگردان گوارديولا را گشود تا در نهايت رئال با نتيجه يک بر صفر اين ديدار را خاتمه دهد و قهرمان جام حذفي اسپانيا شود و به حسرت 18 ساله پايان دهند.
در اواخر نيمه دوم وقت‌هاي وقت های اضافه آنخل دي‌ماريا با دريافت کارت قرمز از بازي اخراج شد تا باز هم شاگردان مورينيو 10 نفره ال‌دربي کلاسيکو را به‌پايان برسانند.


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: